Ce sunt cuvintele cheie si cum se folosesc pentru optimizare!
Acestea sunt cuvintele cheie. Înainte Google folosea keywords pentru a înţelege cu ce anume
se ocupa pagina, dar deoarece mulţi foloseau cuvintele cheie in exces a decis
sa le retragă. Acum cuvintele cheie nu mai au o importanta aşa de mare ca înainte
dar alte motoare ca căutare inca mai ţin cont de ele. Cuvintele cheie
reprezintă cuvinte ce caracterizează pagina pe care sunt puse. Ele erau
folosite ca un singur cuvânt, doua cuvinte si 3 cuvinte. Eu inca mai folosesc
cuvintele cheie dar nu stau prea mult timp ca sa îl pierd pe ele. Keywords se
găsesc tot in partea de sus a paginii in <head></head> in felul următor:
<meta name="keywords"
content="AICI ADAUGATI CUVINTELE CHEIE "/> .
Eu recomand sa folosiţi doar 3 cuvinte cheie. Ca sa fie mai uşor de interes
o sa facem un exemplu pe site-ul nostru imaginari de ochelari de soare. Trebuie
sa ţinem cont ca trebuie sa alegem cuvinte care sa aibă legătura cu cuprinsul
paginii pe care le punem aşa ca pentru site-ul nostru o sa alegem cuvintele
următoare: ochelari, soare, Craiova.
După aceea combinam cele 3 cuvinte ca sa facem fraze a cate 2 cuvinte: ochelari soare, ochelari Craiova.Restul articolului il gasiti pe MDPersonal.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu