Google, Video si YouTube
Lupta cu Google pentru optimizare pare o lupta lunga si de necastigat.
Aceasta este sentimentul meu cateodata. Nici macar nu apuc bine de
terminat de optimizat pe un criteriu ca imediat apare altul sau dispare
unul la care ai lucrat de ti-a iesit ochii. In 2015 Google si-a
modificat algoritmii de 7 ori, iar in 2016 de 2 ori, in 2017 o sa traim
si o sa vedem. Haideti sa incercam sa incercam sa prezicem cam ce anume
se va mai modifica in functie de declaratiile sau zvonurile de la
Google!
Dupa cum se observa incet incet, video pune stapanire pe internet. Pana
si platformele sociale isi integreaza in continutul lor aplicatii de
video in direct. Se crede ca pana in 2019 internetul va fi plin de
stream-uri. Dejea YouTube este considerat ca al doi-lea motor de cautare
dupa Google. In ziua de azi oamenii afla mai usor si mai repede
informatii din video si life-streamin decat de pe Google. Pana si eu
acum cateva zile vroiam sa caut cum se face un nod la cravata si am
intrat direct pe YouTube, nici macar netrecand-umi prin cap sa caut pe
google. Sa fim seriosi .. daca vrem sa aflam o reteta, cum se repara un
televizor, informatii despre o componenta .. si asa mai departe, mai
degraba intram pe YouTube sa cautam deoarece ne este mult mai usor si
mai comod. Si in afara de asta nici macar nu stam sa mai citim.
In August 2015 Google si-a luat un “Patent” (licenta) pe un proiect prin care sa dea rank-ing la un site in functie de cat timp petrece o persoana pe site, indiferent daca acea pagina contine sau nu video. Acea pagina poata cuprinde doar o sursa audio si imagini. Asa ca s-ar putea ca rank-ingul sa fie calculat ca o asociere dintre una sau mai multe sesiuni si timpul de privire acelei surse. Deja am impresia ca in acest moment este aplicata aceasta metoda. Acest lucru cu siguranta ca ar multumii YouTube si cateva retele de socializare, deoarece se va putea da un scor video-ului si continutul paginii. Cu cat mai vizionat va fi video-ul cu atat mai mare va fi rank-ul paginii, in comparatie cu cele vizualizate mai putin. Deci este posibil ca video-ul sa dea rank-ul paginii.
In August 2015 Google si-a luat un “Patent” (licenta) pe un proiect prin care sa dea rank-ing la un site in functie de cat timp petrece o persoana pe site, indiferent daca acea pagina contine sau nu video. Acea pagina poata cuprinde doar o sursa audio si imagini. Asa ca s-ar putea ca rank-ingul sa fie calculat ca o asociere dintre una sau mai multe sesiuni si timpul de privire acelei surse. Deja am impresia ca in acest moment este aplicata aceasta metoda. Acest lucru cu siguranta ca ar multumii YouTube si cateva retele de socializare, deoarece se va putea da un scor video-ului si continutul paginii. Cu cat mai vizionat va fi video-ul cu atat mai mare va fi rank-ul paginii, in comparatie cu cele vizualizate mai putin. Deci este posibil ca video-ul sa dea rank-ul paginii.
Restul articolului pe MDPersonal
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu