SEO si link-urile interne
Cum sa folosim corect link-urile interne pentru a ne ajuta la optimizarea site-ului web!
Link-urile interne sunt link-urile ce fac
posibila circulaţia prin site. Link-uri interne nu sunt doar link-urile
de pe pagina către alta pagina si sunt si link-urile din meniurile
site-ului. De exemplu eu am obiceiul ca in footer-ul paginii sa adaug si
link-uri catre paginile principale. Sa spunem ca am un site de
ochelari, cum am tot vorbit pana acum, dar in site-ul meu am „Ochelari
de soare”, „Ochelari de vedere”, „Ochelari copii”, pagina de „Acasă” si
pagina de „Contact” … in pagina de „Ochelari de soare” am subcategoriile
„firma 1” , „firma 2” ….. eu de obicei, in aceste condiţii mă gândesc
sa pun in footer-ul paginii link-uri către categoriile principale cum ar
fi Ochelari de soare”, „Ochelari de vedere”, „Ochelari copii”, pagina
de „Acasă” si pagina de „Contact”, pentru ca utilizatorii site-ului
odată ce ajung in partea de jos a paginii sa poată sa se deplaseze uşor
către una din paginile principale.
Sa ne întoarcem totuşi la link-urile
interne … . Link-urile interne sunt importante atât pentru utilizatori
(sa poată sa se deplaseze direct in puncte cheie ale site-ului), cat si
pentru robotii Google (pentru aceştia link-urile sunt ca si nişte
drumuri pe care se deplasează si culeg informaţii).
Restul articolului pe MDPersonal!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu