Arhivă blog

marți, 22 noiembrie 2016

8. SEO si link-urile interne si link-urile ce vin din exteriorul site-ului (back-links) - Partea I.

 SEO si link-urile interne

Cum sa folosim corect link-urile interne pentru a ne ajuta la optimizarea site-ului web!

          Link-urile interne sunt link-urile ce fac posibila circulaţia prin site. Link-uri interne nu sunt doar link-urile de pe pagina către alta pagina si sunt si link-urile din meniurile site-ului. De exemplu eu am obiceiul ca in footer-ul paginii sa adaug si link-uri catre paginile principale. Sa spunem ca am un site de ochelari, cum am tot vorbit pana acum, dar in site-ul meu am „Ochelari de soare”, „Ochelari de vedere”, „Ochelari copii”, pagina de „Acasă” si pagina de „Contact” … in pagina de „Ochelari de soare” am subcategoriile „firma 1” , „firma 2” ….. eu de obicei, in aceste condiţii mă gândesc sa pun in footer-ul paginii link-uri către categoriile principale cum ar fi Ochelari de soare”, „Ochelari de vedere”, „Ochelari copii”, pagina de „Acasă” si pagina de „Contact”, pentru ca utilizatorii site-ului odată ce ajung in partea de jos a paginii sa poată sa se deplaseze uşor către una din paginile principale. 

           Sa ne întoarcem totuşi la link-urile interne … . Link-urile interne sunt importante atât pentru utilizatori (sa poată sa se deplaseze direct in puncte cheie ale site-ului), cat si pentru robotii Google (pentru aceştia link-urile sunt ca si nişte drumuri pe care se deplasează si culeg informaţii).

Restul articolului pe MDPersonal!

https://www.mdpersonal.ro/articole/articole-web-seo-8-link-uri-interne.php
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu